Wat beweegt de jongere klant in 2022?
Wat beweegt Digitieners en Gen Z in 2022? Handig om te weten in een tijd van personeelskrapte, onzekerheid wegens de 'maatregelen' en andere actoren die ook het klantcontact beinvloeden. In het grote onderzoek 'Jongereniconen' wordt ingezoomd op wat de jeugd beweegt, van de nieuwste tech- en foodtrends, hun smartphonegebruik, merkpreferenties, de herontdekking van de waslijn tot hun wensen op het vlak van employabilty. Kortom, ramvol insights waar je wat mee kan.
Verdiep je op basis van 64 onderzoeken, 83 artikelen, feedback van 19 goeroes en natuurlijk het Fingerspitzengefühl van de redactie van CF-zustertitel MarketingTribune in de nieuwste editie van Jongereniconen!
De tien nieuwste Jongereniconen zijn handig verdeeld over thema’s om snel nieuwe insights te vinden. Het onderzoek richt zich op jongeren en jongvolwassenen van 10 tot circa 30 jaar. 26ste editie.
Klik hier om deze relevante longread (kosteloos) verder te lezen en te delen.
fotocredit: Desiree van Klingeren