Nieuwe bruikbare inzichten klantcontact
Sabio Group lanceerde deze week een nieuwe oplossing voor organisaties door bruikbare inzichten uit klantcontact te halen. Deze Interaction Analytics Proof of Value (PoV) combineert analysetechnologie met adviesdiensten.
Het programma zet inzichten om in actie door het analyseren van telefoongesprekken en metadata die cruciaal zijn voor het verbeteren van de ervaring van zowel customer servicemedewerkers als klanten. Analytics-specialisten van Sabio geven vervolgens advies over de bevindingen en aanbevelingen van het programma, die worden gebruikt om de klantenservice te verbeteren en digitale transformatiestrategieën vorm te geven.
‘Organisaties kennen iedere dag een groot aantal interacties met klanten en prospects. De informatie die in die gesprekken wordt verzameld, vormt de sleutel tot het verbeteren van het contactcenter, de operationele efficiëntie en de ervaringen van customer serviceprofessionals en klanten’, zegt Don Macdonald van Sabio.
De nieuwe dienst combineert geavanceerde analysetechnologie met deskundige adviesdiensten om bedrijven in staat te stellen patronen en trends te identificeren en bruikbare inzichten krijgen om hun klantcontact te optimaliseren, operationele kosten te verlagen en klanttevredenheid en -loyaliteit te vergroten.