Belgische Memo Group kiest Sabio voor implementatie
Memo Group, de Belgische contactcenterspecialist, heeft aangekondigd dat ze gaan samenwerken met Sabio, aanbieder van klantbelevingsoplossingen (CX), voor de implementatie van de Twilio Flex-oplossing.
Twilio Flex is een oplossing voor de volledige klantreis – van verkoopinstrument voor voorafgaande gesprekken, een cloudgebaseerd contactcenter en een digitale conciërge binnen een app. Ontwikkeld door Twilio, biedt Flex bedrijven de flexibiliteit en schaalbaarheid die nodig zijn om uitzonderlijke klantbelevingen via meerdere kanalen te leveren. Als één van Twilio's vertrouwde ontwikkelings- en CX-adviespartners voor Europa brengt Sabio veel ervaring met zich mee in het implementeren en optimaliseren van het platform voor bedrijven in verschillende sectoren.
Transformatie
‘Sabio is een uitstekende technologiepartner voor dit project vanwege hun uitgebreide expertise in de contactcentersector en hun bewezen staat van dienst met Twilio Flex’, verklaart Michael De Decker, CEO van Memo Group. ‘Dit is een spannend project voor ons omdat we de volgende stappen willen zetten in onze digitale transformatie. We zijn ervan overtuigd dat de ondersteuning van Sabio ons in staat stelt een ongeëvenaarde ervaring te bieden voor zowel onze klanten als onze contactcenteradviseurs.’
Gepositioneerd
De implementatie van Twilio Flex zal bij Memo Group leiden tot verbeterde klantbelevingen, verhoogde operationele efficiëntie en onbeperkte schaalbaarheid - een belangrijke vereiste om aan de groeidoelstellingen te voldoen. Voor Sabio vertegenwoordigt de samenwerking een kans om haar aanwezigheid op de Belgische markt uit te breiden. ‘Door de kracht van Twilio Flex te combineren met de expertise van Sabio, is Memo Group goed gepositioneerd om innovatieve contactcenteroplossingen te blijven bieden aan haar klanten in België en daarbuiten’, vertelt Wouter Bakker, Managing Director Sabio Group.