Agents Republic spreekt de meeste talen
Het Canadese contactcenter Agents Republic biedt diensten aan in 135 landen en haar medewerkers spreken 146 talen. Naar eigen zeggen dekt het bedrijf hiermee meer talen dan welke andere centerconcurrent dan ook.
David Papp, oprichter en ceo van Agents Republic, meldt dat het bedrijf klanten kan helpen, ongeacht land of locatie. ‘Agents Republic is opgericht door professionals uit de industrie met een track record van meer dan 15 jaar in het leiden van cloudgebaseerde contactcenters en outsourcing in 38 landen. Onze medewerkers leveren uitzonderlijke klantenservice en diensten als technische ondersteuning, backoffice en verkoopondersteuning met native sprekers en technologie als cloudautomation en kunstmatige intelligentie. We zijn de belangrijkste aanbieder en het enige aanspreekpunt voor alle belangrijke projecten die behoefte hebben aan specialisten in taal of dialect, waar en wanneer dan ook.’
Papp (foto) benadrukt dat Agents Republic bedrijven ondersteunt met menselijke vaardigheden die robots niet kunnen uitvoeren zoals empathie, nieuwsgierigheid, creativiteit, intuïtie en verbeeldingskracht. ‘Allemaal belangrijke vaardigheden voor een uitzonderlijke klantbeleving of het nu gaat om uitdagingen of feedback. We geloven in de kracht van menselijke interacties, waar automatisering en AI professionals helpen efficiënter en beter geïnformeerd te zijn.’