Modernisering gastervaringen in Benelux
Hospitality cloud Mews heeft inmiddels meer dan 750 klanten in de Benelux, zo meldde het bedrijf bij de opening van een nieuw kantoor in Amsterdam.
‘De groei van ons portfolio in de Benelux tot meer dan 750 klanten is het resultaat van het harde werk door ons team, voortdurende innovatie en sterke partnerschappen’, vertelt Richard Valtr, oprichter van Mews. ‘Dit is een heel spannend moment in onze reis, een groeiend aantal hoteliers omarmen de kracht van een moderne hospitality cloud om uitzonderlijke resultaten te behalen.’
Op de uitgebreide lijst van Mews-klanten in de Benelux staan bekende namen zoals WIN hotels, The Social Hub, Eden Hotels en Bilderberg Hotels. Deze ketens, aparthotels en ook door families gerunde hotelgroepen vertrouwen op de Mews Hospitality Cloud voor een ecosysteem van oplossingen die inkomsten maximaliseren en de gastervaring verbeteren.
The Dylan Amsterdam is een onafhankelijk vijfsterren boetiekhotel dat met de overstap naar Mews enorm veel tijd heeft bespaard, papierloos is geworden en hun incheckproces heeft getransformeerd. ‘Groen zijn is iets waarvan ik weet dat Mews ervoor staat, en wij zijn een Green Globe hotel dus dat past goed. Je hoeft niets meer uit te printen, niet voor betalingen en niet voor reserveringen – alles staat in de cloud’, zegt Carol Domacassé, Reservations Manager bij The Dylan Amsterdam.
‘De Benelux en Nederland in het biizonder was een van de eerste regio’s die onze innovatie volledig omarmde. Op dit moment gebruikt één op de vijf accommodaties in Nederland Mews’, vertelt Matt Welle, CEO van Mews. ‘Door onze aanpak en de mogelijkheid om met de beste integraties in de hospitality branche te verbinden, heeft Mews hoteliers in de Benelux geholpen om een platform te bouwen waarmee je kunt groeien en dat uitstekende resultaten kan leveren in dit nieuwe tijdperk van hospitality.’