CM.com lanceert generatieve AI-mogelijkheden
CM.com heeft de lancering van zijn generatieve AI-capaciteiten aangekondigd. Deze release is de nieuwste vooruitgang in de AI-investeringsinspanningen van het bedrijf.
Centraal in deze release en toekomstige generatieve AI-capaciteiten staat de Generative AI Engine van CM.com. Het is een dynamisch AI-kenniscentrum dat verschillende bedrijfsspecifieke kennisbronnen samenbrengt, contextueel verrijkt door Large Language Models (LLMs). De ondersteunde bronnen zijn uniek in hun omvang en diepte en kunnen eenvoudig worden geïntegreerd via een plug-and-play aanpak. Momenteel worden website-inhoud, eerdere menselijke service-interacties, eerdere chatbot-engagementen en een breed scala aan bestandstypen, waaronder JSON en PDF, ondersteund. CM.com zal deze bronverbindingen in de toekomst blijven uitbreiden.
Handomdraai
Door het ontwikkelen van zijn GenAI Engine heeft CM.com krachtige nieuwe functies geïntroduceerd die gebruikers directe voordelen bieden. De initiële focus lag voornamelijk op de service-oplossingen van CM.com: Conversational AI Cloud en Mobile Service Cloud, beide onderdeel van het Engagement Platform. Een belangrijk voordeel is dat bedrijven de GenAI Engine slechts eenmaal configureren, waarna de functionaliteit zich door het platform verspreidt. Dit betekent dat functionele chatbots in een handomdraai kunnen worden opgezet in Conversational AI Cloud. Ze halen input uit het AI-kenniscentrum om dynamische reacties te genereren en herkenningsproblemen te elimineren.
Noodzaak
Klantenservicemedewerkers in Mobile Service Cloud zijn nu uitgerust met door AI gegenereerde antwoordsuggesties die zijn afgestemd op de unieke behoeften van elke klant. Dit vereenvoudigt klantinteracties door de noodzaak van tijdrovende zoekopdrachten in verschillende bronnen te elimineren. Het stelt medewerkers in staat snellere en beter geïnformeerde antwoorden te geven, vermindert de inwerktijd voor nieuwe medewerkers en zorgt voor consistentie in alle service-interacties.
'De lancering van onze generatieve AI-functies is het resultaat van onze voortdurende focus en investeringen op het gebied van AI', stelt Jeroen van Glabbeek, ceo van CM.com. 'Gedreven door strategische overnames heeft de visie van CM.com op dit gebied altijd sterk gestaan, wat heeft geleid tot onze inspanningen tot nu toe.' CM.com is wereldleider op het gebied van conversational commerce-oplossingen.
- klantbeleving
- klantcontact
- CM.com
- generatieve AI
- customer service
- AI
- customer experience
- technologie
- klantervaring
- CX