4NG neemt The Customer Experience Agency over
Met The Customer Experience Agency (TCXA) als onderdeel van de groep versterkt 4NG haar vermogen om klanten end-to-end te begeleiden in digital experiences.
De dienstverlening van de groep reikt van strategische begeleiding tot technologische expertise om optimale digitale ervaringen te realiseren.
TCXA is gespecialiseerd in het opzetten van customer experience (CX) strategieën. Met een kernteam van tien strategen en een wereldwijd netwerk van gespecialiseerde freelancers in diverse sectoren, bundelt het bureau strategische kennis, creatieve inzichten en technologische expertise om end-to-end digitale ervaringen te creëren, van performance tot loyaliteit en klantenservice. De klantenportefeuille omvat gevestigde B2C- en B2B-bedrijven die zowel nationaal als internationaal opereren.
'Wij herdefiniëren wat het betekent om klantervaringen te bouwen. Door ons bij 4NG te voegen, zijn we in staat onze klanten nog beter te begeleiden bij elk facet van hun digitale transformatietraject', verklaart Jeroen Janssen, directeur bij TCXA. 'In een wereld waarin iedere consultant en elk technologieplatform beweert alles te kunnen bieden, geloven wij sterk dat het succes valt of staat met de juiste mensen en een passende cultuur. TCXA wil nieuwe normen stellen voor customer experience en tijdens onze gesprekken met 4NG ervoeren we een perfecte synergie om deze visie daadwerkelijk tot leven te brengen.'
Ton Renes, oprichter van 4NG vertelt: 'We zijn verheugd dit mooie bureau aan onze groep te mogen toevoegen. Om een optimale end-to-end digital experience neer te zetten, is het belangrijk om eerst uitgebreid stil te staan bij het beginpunt. Oftewel: de strategie. Met de toevoeging van TCXA, een bureau dat volledig inzet op die beginfase, verdiepen we onze kennis en expertise op dit gebied. Bovendien heeft TCXA een mooi trackrecord en zien we al veel mogelijkheden om samen op te trekken bij huidige en nieuwe klanten.'