Avaya zet in op partnerships met techbedrijven
Avaya, aanbieder van CX-oplossingen, toont samen met diverse technologiepartners op GITEX Global hoe organisaties zelf kunnen bepalen hoe ze AI-gedreven customer experiences kunnen leveren.
Avaya blijft investeren en versterkt zijn strategische samenwerking met toonaangevende technologiebedrijven om zijn platformen verder te verbeteren. Avaya is prominent aanwezig op GITEX Global met een reeks technologiedemonstraties die bezoekers laten zien hoe ze hun eigen traject naar het leveren van AI-gestuurde customer experiences kunnen kiezen. Veel van deze demonstraties worden gegeven in samenwerking met strategische technologiepartners die Avaya-oplossingen verrijken om zo nog betere resultaten te kunnen behalen.
Alcatel-Lucent Enterprise toont hoe de twee bedrijven klanten over de hele wereld helpen hun digitale transformatiedoelen te realiseren. SESTEK, een conversational automation-bedrijf dat werkt aan AI-gedreven oplossingen voor customer service, is ook aanwezig op de Avaya-stand tijdens GITEX Global. SESTEK laat zien hoe Avaya-klanten hun customer service kunnen verbeteren met behulp van automatisering. Verder toont Imperium Software Technologies, een Avaya DevConnect Technology-partner, haar expertise in het naadloos integreren van geavanceerde AI-functies die de customer experience transformeren.
'Technologiepartners zoals Alcatel-Lucent Enterprise, SESTEK en Imperium zijn een enorme troef en een van de belangrijkste redenen waarom onze gezamenlijke klanten zoveel kunnen bereiken met onze platformen. Op GITEX Global laten we zien hoe effectief deze partnerships kunnen zijn voor klanten die willen innoveren met AI en hun huidige Avaya-investeringen optimaal willen benutten', stelt Michiel Noordermeer, Managing Director Avaya Benelux.