Customer Contact Congres viert de sterren van klantcontact
Op 30 november organiseert het Belgische Customer Contact haar jaarlijkse congres met als thema 'Let's celebrate the Stars of Customer Contact'. De keynotes en break-out sessies gaan dieper in op de technologische disruptie in klantcontact.
België herbergt duizenden toegewijde customercontactmedewerkers, die dagelijks via telefoon, chat of e-mail werken aan het oplossen van klantenvragen. Iedereen levert op een unieke manier een bijdrage aan het versterken van het positieve imago van hun bedrijven door klanten te helpen. Het is dan ook niet meer dan passend dat deze bijzondere medewerkers op 30 november worden erkend worden als 'sterren'.
In de wereld van customercontact is echter een aanzienlijke technologische verschuiving gaande. De vraag rijst of technologie over tien jaar de voornaamste ster zal zijn in klantcontact. Het congres, georganiseerd in samenwerking met diverse partners, staat in het teken van het verkennen hoe technologie customer service kan verbeteren en vergemakkelijken. Het richt zich ook op hoe technologie de sector kan versterken en voorbereiden op toekomstige uitdagingen.
Het programma heeft keynotes van internationale allure, verhalen die inspireren en break-out sessies boordevol tips.
Off Meeting
Chaussée de Bruxelles 412
1300 Waver
Meer informatie: Customer Contact Congres 2023