Enquête: Staat van klantcontact 2024 - doe mee!
In een wereld waar klanttevredenheid direct gelinkt is aan het succes van een organisatie, nodigen we je uit om een bijdrage te leveren aan 'De staat van het klantcontact 2024'. Dit onderzoek is een initiatief van Riverwise en CustomerFirst om te kijken hoe Nederlandse bedrijven hun klantcontacten beheren, optimaliseren én innoveren.
Als professional in klantcontact ben je de sleutel tot het onthullen van de praktijken die de norm stellen in Nederland. Jouw expertise helpt om een breed scala aan contactpunten te analyseren, waaronder service en verkoop, inkomende en uitgaande communicatie, en interacties via digitale, live en face-to-face kanalen.
Het invullen van de enquête neemt slechts 15 minuten van je tijd in beslag, maar de inzichten die je deelt, kunnen een blijvende impact hebben op de toekomst van klantcontactstrategieën. We garanderen de vertrouwelijkheid van jouw informatie - je antwoorden worden anoniem verwerkt en gepubliceerd, waarbij je privacy onze hoogste prioriteit heeft.
Als dank voor je tijd en inzichten, biedt CustomerFirst de kans om één van de 10 exemplaren van Steven van Belleghem's nieuwste boek De ruwe diamant te winnen. Dit werk is essentiële kost voor iedereen die zich bezighoudt met klantcontact en innovatie binnen hun organisatie.
Tevens ontvang je desgewenst een persoonlijk benchmarkrapport van Riverwise. Dit rapport biedt waardevolle inzichten door je antwoorden te vergelijken met de branche-benchmark en geeft een helder beeld van hoe jouw organisatie presteert ten opzichte van de rest. Let wel, de waarde van dit rapport is direct gekoppeld aan de precisie waarmee je de enquête invult. Hoe gedetailleerder je respons, hoe rijker de inzichten.
Neem nu deel, deel je inzichten en help ons een toekomst te schetsen waarin elk klantcontact telt.