Het Juridisch Loket kiest Teleperformance voor CCaaS en WFM-oplossingen
Teleperformance heeft aangekondigd dat het contact center as a service (CCaaS) en workforce management (WFM)-oplossingen zal implementeren voor Het Juridisch Loket.
Het Juridisch Loket zocht een enkele partner om een goed functionerende en beheerde CCaaS-toepassing en WFM-oplossing te implementeren. Het Juridisch Loket koos voor Teleperformance vanwege meer dan 45 jaar ervaring en diepgaande operationele kennis in de contactcenter-industrie.
Deze toepassingen zijn ontworpen om alle interacties met rechtzoekenden efficiënt te verwerken en vervangen het huidige End-of-Life PureConnect-systeem. Deze overgang maakt extra functionaliteiten mogelijk, zoals spraak-naar-tekst, waardoor interacties met klantenservicemedewerkers worden gestroomlijnd en rechtzoekenden sneller en gemakkelijker de ondersteuning krijgen die ze nodig hebben.
Rob Janssen (HJL, links) en Norbert van Liemt (Teleperformance)
'Deze samenwerking vertegenwoordigt voor ons een waardevolle co-creatie in de doorontwikkeling van het Juridisch Loket. We werken ten slotte aan een rechtvaardige samenleving voor iedereen, omdat niemand er alleen voor mag staan. Dat is de visie van het Juridisch Loket', verklaart Rob Janssen, bestuurder bij het Juridisch Loket. 'Samen met Teleperformance zijn we enthousiast over de innovatieve oplossingen die deze samenwerking met zich meebrengt en we kijken ernaar uit om nieuwe mijlpalen te bereiken.'