Xdroid helpt bij klantgerichtheid
Het Belgische Xdroid kondigde de lancering aan van een reeks nieuwe functies die worden aangedreven door natural language processing (NLP) en kunstmatige intelligentie (AI).
Deze nieuwe functies gaan een belangrijke rol spelen in het versterken van de positie van Xdroid’s partners en klanten. Ze bieden toegang tot diepgaandere inzichten, meer actiemogelijkheden, betere resultaten en verbeterde service aan hun eindklanten.
‘We introduceren niet alleen nieuwe functies, we herdefiniëren ook de manier waarop bedrijven hun klanten begrijpen’, vertelt Gerry de Graaf, algemeen directeur van Xdroid International. ‘Door de helderheid van interacties te vergroten, helpen we bedrijven om responsiever, wendbaarder en meer klantgericht te zijn.’
De uitbreiding van de functionaliteit door Xdroid markeert een significante stap in de evolutie van bedrijfsoplossingen, waarbij NLP en AI een steeds belangrijkere rol spelen in het begrijpen en bedienen van klanten. Met deze technologieën kunnen ondernemingen sneller en nauwkeuriger reageren op klantbehoeften en verbeteren de klantinteractie, wat resulteert in een verhoogde klanttevredenheid.