Teleperformance lanceert consultancytak TP Infinity
Teleperformance heeft een digitale consultancytak gelanceerd: TP Infinity. Dit bedrijf biedt een holistische aanpak voor de versterken van een verbeterde klantbeleving.
De nieuwe tak komt als reactie op de toenemende vraag van klanten naar een geïntegreerde benadering van CX-transformatie in de huidige, op ervaringen gerichte economie. TP Infinity's uitgebreide portfolio omvat consultancy, technologie, data-analyse, ontwerp en creatieve diensten. Het combineert de groeiende, wereldwijde digitale CX- en transformatiediensten van Teleperformance met drie onafhankelijke digitale bedrijven die recent zijn geïntegreerd door de overname van Majorel door Teleperformance zoals IST Networks, Findasense en Junokai.
Het team van TP Infinity zal haar eigen klanten ondersteunen en naadloos samenwerken met de teams van Teleperformance en hun klanten om snellere, efficiëntere en verbeterde bedrijfsprocessen te realiseren die zorgen voor een verhoogde klantbeleving. 'In dit nieuwe tijdperk van het integreren van door AI aangedreven oplossingen in CX-management, investeert Teleperformance in meerwaardediensten om onze klanten te helpen bij het ontwerpen, analyseren en implementeren van door AI aangedreven oplossingen en om hun CX-transformatie te versnellen', verklaart zei Daniel Julien, voorzitter en CEO van de Teleperformance Groep. 'Door onze digitale consultancyteams samen te voegen onder de TP Infinity-paraplu, kunnen we ons uitstekend concentreren op de buitengewone kansen die we hebben om onze klanten te helpen bij het opbouwen van merkloyaliteit.'
TP Infinity bestaat uit een team van 650 medewerkers in 15 landen in Noord-Amerika, Zuid-Amerika, Europa en Azië.