Nieuwe klantbelofte ABN Amro: 'Wij zijn er voor ieder begin'
Met de introductie van de nieuwe pay-off toont ABN AMRO vanaf vandaag zijn nieuwe gezicht aan de buitenwereld, waarbij het - met een frisse nieuwe huisstijl - belooft klaar te staan om mensen te helpen beginnen.
Om die belofte waar te maken zijn inmiddels meer dan 3500 medewerkers getraind om de expertise van de bank verder te vermenselijken. De eerste uitingen van de nieuwe ABN AMRO merkpositionering zijn vanaf 4 maart onder andere te horen en zien op radio, TV en online.
‘We zijn al 200 jaar een ondernemende bank, met veel expertise. Dat zit in ons DNA’, vertelt Patrick Kuijsters, directeur Brand, Marketing & Communications bij ABN AMRO. ‘Met de nieuwe campagne willen we dat bijzondere gevoel van ‘beginnen’ oproepen. De onderliggende drive die daarbij hoort, vormt de kern van onze nieuwe positionering. Dat betekent dat we de uitdagingen en mentaliteit van onze klanten centraal stellen, waarbij we beloven er met al onze expertise voor hen te zijn op de manier die het beste bij hen past. We willen laten zien dat het niet uitmaakt wie je bent, of waar je ook vandaan komt, wij staan klaar om je te ondersteunen, zodat jij kan beginnen.’
Of ze nou groot of klein zijn: beginmomenten vormen een onderdeel van ieder leven. De belangrijkste beginmomenten hangen vaak samen met financiële keuzes. De belofte dat ABN AMRO ondersteunt bij grote en kleine beginmomenten, gaat de bank waarmaken door de inzet van zijn financiële deskundigheid. ‘We gaan zorgen dat al onze klanten ons weten te vinden op de momenten waarbij ze aan zulke momenten willen beginnen - en met onze hulp echt een stap verder komen.’
- customer service
- ABN Amro
- klantcontact
- customer experience
- customer journey
- klantenservice
- klantervaring
- klantbeleving
- CX