Samenwerking Beko en Teleperformance in de UK
Teleperformance heeft een strategische samenwerking aangekondigd met Beko, merk voor grote huishoudelijke apparaten in het Verenigd Koninkrijk.
Deze samenwerking gaat de klantenservice en technische ondersteuning van Beko verbeteren met diensten via telefoon, live chat, e-mail en sociale media, om zo op elk kanaal ondersteuning te bieden. Beko, dat aan 1 op de 4 huishoudens in het VK levert en jaarlijks meer dan 2,9 miljoen producten distribueert, zal door het Teleperformance Beko-team worden ondersteund met expertise om de kwaliteit van dienstverlening te waarborgen.
Teleperformance heeft een merkspecifieke werkomgeving gecreëerd om Beko-producten tentoon te stellen en de grondige training die wordt geboden te benadrukken, zodat klanten een geweldige ervaring hebben. Sharif-Paul Anton, hoofd customer service UK & Ierland van Beko merkt op dat Teleperformance de perfecte strategische partner is voor customer experience, die aansluit bij de doelstellingen van Beko om klantwaarde en transformationele verandering te creëren.