Nieuw routeringsplatform voor 113 Zelfmoordpreventie
Stichting 113 Zelfmoordpreventie heeft na een zorgvuldig Europees aanbestedingstraject gekozen voor Sprinklr als nieuw routeringsplatform, geïmplementeerd door Pegamento. Het voorstel van Pegamento kwam als beste uit de bus.
Pegamento zal een geïntegreerde contactcenter as a service (CCaaS)-oplossing leveren, die chat, e-mail, en inbound- en outboundtelefonie omvat. Belangrijke kenmerken van de oplossing zijn de mogelijkheid om gesprekken terug te lezen en te beluisteren, het verbergen van telefoonnummers met behoud van unieke codering en een implementatieperiode van slechts acht weken. Daarnaast biedt Pegamento 24/7 ondersteuning en snelle probleemoplossing, ook buiten kantoortijden. De oplossing is geschikt voor een multisite omgeving.
Deze samenwerking is een belangrijke stap voor 113 Zelfmoordpreventie, die zich richt op het redden van levens door middel van betrouwbare en veilige communicatie-oplossingen. Pegamento is trots om bij te dragen aan het cruciale werk van de stichting en kijkt uit naar een langdurige en succesvolle samenwerking. De implementatie zal de komende weken plaatsvinden, zodat 113 Zelfmoordpreventie medio juli kan starten met het nieuwe systeem.
Foto: Serge Poppes (Pegamento) en Monique Kavelaars (113 Zelfmoordpreventie) ondertekenen de samenwerkingsovereenkomst