QuandaGo biedt klantcontactsoftware gratis aan

Softwarebedrijf QuandaGo, onderdeel van de Vanad Group, stelt zijn klantcontactsoftware kosteloos beschikbaar. Hiermee wil het bedrijf organisaties ondersteunen in hun transitie naar hyperautomatisering, het geautomatiseerd stroomlijnen van volledige bedrijfsprocessen met behulp van technologieën zoals kunstmatige intelligentie en procesautomatisering.
Volgens QuandaGo remt traditionele klantcontactsoftware de digitale ontwikkeling van organisaties. CEO Bas Nederlof stelt: 'Waarom zouden organisaties blijven investeren in systemen die voor vertraging en extra kosten zorgen, terwijl het antwoord in hyperautomatisering ligt?' Door de software zonder kosten aan te bieden, wil QuandaGo bedrijven stimuleren om middelen vrij te maken voor bredere digitale transformatie.
Groeimarkt hyperautomatisering
De wereldwijde markt voor hyperautomatisering werd in 2024 geschat op 49 tot 56 miljard dollar, met een verwachte groei naar 198 miljard dollar in 2033. Volgens marktonderzoekbureaus Gartner en Forrester kan hyperautomatisering leiden tot 30% lagere operationele kosten en 70% minder fouten. In Nederland groeit de belangstelling voor deze technologie vooral in sectoren als financiële dienstverlening, zorg en retail.
Software voor omnichannel klantinteractie
De gratis softwareoplossing ondersteunt klantinteracties via onder andere voice, chat, e-mail en social messaging. Deze wordt volledig geïntegreerd met QuandaGo's hyperautomatiseringsplatform, inclusief geavanceerde workflows, kennisbeheer, procesoptimalisatie en AiDA, een AI-gedreven klantcontactagent. QuandaGo roept bedrijven op hun bestaande contactcenterstrategie opnieuw te beoordelen. Nederlof: 'We willen organisaties helpen om technologie strategisch in te zetten, niet alleen operationeel.'