Eneco wint vier CX-prijzen bij International Customer Experience Awards

Eneco heeft tijdens de International Customer Experience Awards vier prijzen in de wacht gesleept, waaronder drie keer goud. De energieleverancier werd bekroond voor zijn strategische aanpak, teamwerk en inzet voor kwetsbare klanten.
Het CX-team van Eneco nam afgelopen week deel aan de International Customer Experience Awards. Het team had hun strategie zorgvuldig opgebouwd, hun boodschap verfijnd en gezamenlijk gekozen voor deelname aan specifieke categorieën. Dat leverde Eneco goud in drie categorieën: ‘beste strategische aanpak van CX-leiders’, ‘beste CX-strategie’ en ‘beste CX-team’. Daarnaast werd het werk met kwetsbare klanten beloond met een bronzen award.
Continu verbeteren
Volgens Eneco laat deze erkenning zien hoe belangrijk klantgerichtheid is binnen de organisatie. Sandra van Maarseveen, directeur B2C bij Eneco, noemt de gouden awards een ‘bevestiging dat het fundament van onze CX staat’. Ze voegt daaraan toe: ‘Tegelijkertijd weten we dat we er nog niet zijn: we blijven verbeteren, zodat we onze klanten een fantastische, merkwaardige ervaring bieden. Want alleen zo kunnen we onze missie “duurzame energie van iedereen” waarmaken.’
Beeld: CX-team van Eneco (LinkedIn)
