Wim van Limpt verkozen tot Customer Contact Manager 2015
Vereniging CCMA reikte donderdagavond in Lelystad de MatchQ CC Manager Award 2015 uit aan Wim van Limpt, servicedirector bij Buma/Stemra. ‘Een problem solver gedreven door verbazing’, aldus de jury.
‘Wim is zeer ondernemend en motiveert anderen het beste uit zichzelf te halen. Een ‘problem solver’, gedreven door verbazing’, menen de juryleden. Naar zijn idee maken medewerkers het verschil en zijn zij het kapitaal. ‘Dat is wat Wim graag zou willen meegeven aan de branche. Met een score van meer dan 90% op medewerkertevredenheid werd het de jury duidelijk dat er inderdaad veel aandacht is voor medewerkers bij Buma/Stemra.’
Ambitieus
Met het winnen van deze titel stapt Van Limpt in de voetsporen van Frank Rademakers, Customer Contact Manager 2014 annex jurylid van de jaarlijkse contactcentermanagerverkiezing. ‘Het aantal en de kwaliteit van de inzendingen heeft onze verwachtingen overtroffen. We zijn erg tevreden met dit resultaat. Het laat zien dat er in de klantcontactbranche veel ambitie is om te vernieuwen, te verbinden en een verschil te maken. Prachtig om te zien wat er gebeurt in het vak en welke kwaliteit er aanwezig is.’
De volgende klantcontactprofessionals waren genomineerd voor deze titel.
- Buma/Stemra
- Wim van Limpt
- winnaar
- jaarlijkse verkiezing
- MatchQ CC Manager Award
- CCMA
- Customer Care Manager 2015
- Aviodrome