brightOne en Thunderhead maken de connectie
Klantinteractiespecialist brightOne is een samenwerking aangegaan met de Britse customer engagement expert Thunderhead. Uitgangspunt hiervan is bedrijven te helpen de klantinteractie te verbeteren.
‘We bevinden ons in een tijd die gekenmerkt wordt door een overvloed aan informatie, met een toename in het aantal contactkanalen en een klant die zich bewust is van zijn keuzevrijheid. Nu meer dan ooit wordt het verschil gemaakt door de manier waarop de klant zich (h)erkend voelt bij een organisatie’, schetst Oedse de Boer, managing director bij brightONE, de situatie. Hij vervolgt: ‘Onze focus op omnichannel customer engagement, op CRM en op het ontwikkelen en toepassen van de juiste klantinteractiestrategie, wordt in combinatie met de ONE Engagement Hub van Thunderhead een compleet en krachtig geheel. Dit totaalplaatje kan bovendien snel en zonder veel IT impact toegepast worden in iedere organisatie.’
Klantvertrouwen
Ook Pipa Unsworth, vice-president Alliances bij Thunderhead, is enthousiast over de actuele krachtenbundeling: ‘brightONE gelooft net als wij dat organisaties die uitgaan van het feit dat iedere klant zijn eigen klantreis bepaalt, beter in staat zijn om een relatie met hun klanten aan te gaan en het vertrouwen hierin op te bouwen.’ In haar optiek zorgt het koppelen van Thunderheads technologie aan de consulting expertise van brightONE voor een complete oplossing met een ‘directe en positieve impact op customer engagement’.
Beide partijen schuwen geen samenwerkingen: brightOne breidde zijn portfolio uit met onder andere social engagement oplossing Engagor, terwijl Thunderhead in Nederland deals sloot met Dicitas en CRM Partners.
- omnichannel
- ONE Engagement Hub
- klantinteractie
- brightOne
- customer engagement
- Thunderhead
- consulting
- samenwerking