VANAD lanceert opleidingtraject Call2Call
Gemeente Rotterdam is recent in samenwerking met VANAD Group het zogeheten opleidingstraject Call2Call gestart. Doel is om werkzoekenden structureel werk te verschaffen binnen de contactcenterbranche.
De deelnemers zijn afkomstig uit een langdurige bijstandssituatie. Gedurende acht weken worden zij getraind en klaargestoomd voor het werk in een klantcontactomgeving. Tijdens dit programma passeren uiteenlopende onderwerpen de revue, zoals communicatieve vaardigheden, gedrag en communicatie, contactcenterterminologie, werken met CRM-systemen, social media, servicegerichtheid en customer engagement.
Coaches en trainers uit de diverse bedrijfstakken van VANAD Group verlenen daarnaast hun medewerking aan dit traject door een inkijkje te bieden in hun eigen dagelijkse werkzaamheden. Volgens de initiatiefnemers krijgen de deelnemers hierdoor een beter beeld van de contactcenterbranche en de bijbehorende aspecten. Degenen die het traject succesvol afronden ontvangen van de gemeente Rotterdam en VANAD Group een officieel certificaat.
- opleidingstraject
- VANAD Group
- gemeente Rotterdam
- contactcenterbranche
- Call2Call
- bijstand
- werkzoekenden
- meeloopstage