ClikQ: ‘Goede doel PTT 2016 staat dichtbij ons’
De belperiode van de Plantronics Team Trophy is vandaag van start gegaan. De komende twee weken gaan teams van facilitaire en inhouse contactcenters donateurs werven voor het goede doel van dit jaar, KWF Kankerbestrijding. Wat verwacht deelnemer ClikQ ervan?
‘Het goede doel van dit jaar staat dichtbij ons. Wij hebben een collega met kanker gehad en ook in de privésfeer maakten we (en maken) dit van dichtbij mee’, legt Ilsa Halbesma, eigenaar ClikQ, uit. Van de deelname aan de PTT verwacht ze te kunnen leren, plus kennisdeling met andere contactcenters. ‘Meedoen is uiteraard om te laten zien wie ClikQ is, in het hoge noorden, maar ook het gegeven dat we samenwerken met andere centers om zo iets goeds te doen speelt een grote rol.’ Halbesma geeft verder aan dat maatschappelijk verantwoord ondernemen enorm veel facetten heeft. ‘Bij ClikQ vertaalt dat zich in een persoonlijke aanpak voor onze medewerkers en extra zorg bij medewerkers met een rugzakje (financieel of mentaal). We stimuleren ontwikkeling in niveau en/of op persoonlijke leergebieden in de leerschool van het leven, door middel van coaching, bedrijfsmaatschappelijk werk en trainingen.’ Lees hier meer over de verwachtingen van deelnemers VANAD en Call-IT.
Frank Timmermans, country manager Benelux en Nordics bij Plantronics, geeft op zijn beurt aan blij te zijn dat PTT zo’n succes heeft. ‘Al vele jaren sponsort Plantronics deze award om donaties binnen te halen voor het goede doel en omdat dit initiatief de contactcenterbranche op een positieve manier belicht. De bedragen die jaarlijks worden opgehaald, stemmen ons en de goede doelen heel positief. Maar ook het overweldigende enthousiasme van de contactcentermedewerkers die zich dag in dag uit inzetten voor een optimale en servicegerichte klantervaring is lovenswaardig.’
- start belperiode
- maatschappelijk verantwoord ondernemen
- Frank Timmermans
- Plantronics Team Trophy
- ClikQ