VANAD Aloha en Voiceworks maken de connectie
VANAD Aloha, leverancier van het gelijknamige cloudcontactcenterplatform, en telecomaanbieder Voiceworks zijn een samenwerking aangegaan. De koppeling maakt dat zij organisaties ‘een omnichannelomgeving voor optimale klantbeleving’ kunnen bieden.
Concreet zijn Voiceworks’ telefonieoplossingen Managed Voice en Voice Connect gekoppeld aan VANAD Aloha en is de totaaloplossing beschikbaar in Voiceworks Cloudscape. Naast het routeren van inkomende klantgesprekken wordt gebruikers onder meer supervisor-, uitgebreide forecasting en rapportagefunctionaliteiten geboden. ‘VANAD Aloha is het platform voor de ultieme klantenservice en wij zorgen voor optimale bereikbaarheid van organisaties. Door onze samenwerking krijgen klanten nu het beste uit twee werelden. Daarmee krijgen zowel VANAD Aloha als wij een sterkere positie in de klantenservicemarkt’, aldus Stijn Nijhuis, ceo van Voiceworks.
Lees ook het artikel ‘VANAD klaar voor nog eens 10 jaar’, dat gepubliceerd is in de jongste uitgave van CustomerFirst (02-2016).
- connectie
- contactcenterplatform
- VANAD Aloha
- omnichannel
- samenwerking
- telefonieoplossing
- supervisor
- klantenservice
- cloud
- koppeling
- klantbeleving
- Voiceworks
- gesprekken routeren