Nieuwe partners StartReady en CC4Skype verrijken Skype for Business
UC-expert StartReady en CC4Skype, leverancier van customer care softeware, zijn een samenwerking aangegaan. Samen menen de nieuwbakken partners Skype for Business-gebruikers een ‘complete en geïntegreerde propositie’ te bieden.
De samenwerkende bedrijven verrijken Skype for Business met de toevoeging van functionaliteiten die volgens hen onmisbaar zijn voor medewerkers en afdelingen met veel intern en extern klantcontact, zoals automatic call distribution, gespreksopname, voice routing en rapportage. ‘Gezamenlijk hebben we veel ervaring, kennis en competenties in huis. We vervullen allebei een duidelijke rol en zijn complementair aan elkaar. Dat levert meerwaarde op’, aldus Anne-Meine Gramsma, CCO van CC4Skype. Aanvullend vertelt hij dat alle klanten hiervan zullen profiteren.
Voor Lucas Wensing, ceo van StartReady, is deze samenwerking een logische stap. ‘Bedrijven vragen steeds vaker om extra functionaliteiten bovenop het standaard Skype for Business. Ik ben van mening dat elk bedrijf zich moet bezighouden met zijn eigen specialisme. Voor al het andere schakel je de expertise van partners in. Dat is wat nu doen met CC4Skype.’ Twee jaar terug de Nederlandse UC-specialist ook al een uitgebreid partnerschap aan, respectievelijk met het in Seattle gevestigde National Communications Services Inc.
- Unified Communications
- customer care
- functionaliteiten toevoegen
- StartReady
- samenwerking
- CC4Skype
- Skype for Business
- partnership
- klantcontact