Plantronics rust headsets uit met managementsysteem
Headsetspecialist Plantronics kondigt twee nieuwe productlijnen aan: EncorePro 500/700 Digital en EncorePro 500/700 USB. De producten zijn ontworpen voor intensief gebruik en speciaal toegesneden op de ‘steeds hogere eisen van klantcontactcentra’.
Plantronics merkt op dat deze headsets naast de superieure geluidskwaliteit en ergonomisch comfort de mogelijkheid hebben om ze op afstand te beheren met behulp van een geïntegreerd managementsysteem (Plantronics Manager Pro). Deze softwaredienst is via een apart abonnement beschikbaar. De oplossing helpt de beheerskosten te verlagen, verbetert meetbaar de prestatie en garandeert dat de contactcentermedewerkers zich volledig op de gesprekken met klanten kunnen concentreren, leert het persbericht.
Kwalitatief
‘De verwachtingen van klanten zijn hoger dan ooit tevoren en dat maakt het des te belangrijker voor contactcentra om hun medewerkers onder de best denkbare omstandigheden hun werk te laten doen. Tegelijkertijd voelen managers de druk om contacten steeds doelmatiger af te handelen zonder daarbij concessies te doen aan de hoffelijkheid jegens hun klanten’, zegt Richard Kenny, head of global contact centre marketing bij Plantronics. ‘Onze nieuwe EncorePro-headsets leveren kwaliteit in beide opzichten en daarbij bouwen we voort op onze ervaring met de meest succesvolle headsets, de SupraPlus, en op ons fundamentele begrip van de behoeften die leven in klantcontactcentra.’
Dankzij het geïntegreerde managementsysteem kan een IT-afdeling de EncorePro 500/700 Digital-headsets op afstand beheren, controleren en onderhouden ongeacht op welke werkplek de medewerker is ingeplugd. Zo hoeven systeembeheerders niet meer van hot naar her te rennen om headsets ter plekke aan te passen en updates uit te voeren. Meer informatie vind je hier en hier.
- op afstand beheren
- Plantronics
- contactcentermedewerkers
- klantcontactcenter
- geintegreerd managementsysteem
- EncorePro
- headsets