Salesupply vernieuwt contactcenter
Vanwege een groeiende vraag naar klantenservice buiten kantoortijden en een toenemende behoefte aan webcarediensten onder online retailers, lanceert Salesupply in Wijchen een nieuw contactcenter. Van daaruit biedt de wereldwijd actieve klantcontactspecialist e-commerce spelers onder meer uitbestedingsmogelijkheden van de overflow.
‘Sinds 2009 verzorgen we het klantencontact voor meer dan 300 verschillende webshops in Europa, VS, Rusland en China’, schetst Ludo Verlinden, business developer International E-Commerce bij Salesupply. ‘Vanuit onze klanten merkten we steeds meer vraag naar klantenservice buiten kantoortijden. Ook webcare en live chat worden steeds belangrijker om de hedendaagse, veeleisende online klanten van optimale service te voorzien. Daarom lanceren wij nu het Salesupply Contactcenter in Nederland en Belgisch Vlaanderen.’
De Wijchense klantcontactspecialist ondersteunt onder meer Omoda en fonq.
- Salesupply
- webcare
- klantenservice
- verruiming openingstijden
- contactcenter
- klantcontact
- overflow
- bereikbaarheid
- support
- e-commerce