Transcom verkrijgt COPC-certificering
Transcom Nederland heeft van het internationaal erkende advies- en certificeringsorgaan COPC (Customer Operations Performance Center) het OSP Standard 5.2-certificaat ontvangen. Naar eigen zeggen behoort het Gronings klantcontactcenter hiermee tot de ‘elite in de facilitaire klantcontactwereld’.
De betreffende certificering houdt in dat Transcom klanttevredenheid, kostenefficiëntie en medewerkertevredenheid weet te combineren en tegelijkertijd voldoet aan operationele doelstellingen. Lars van der Las, global operations manager bij de Nederlandse klantcontactspecialist, zegt bijzonder trots te zijn op de erkenning voor het Groningse contactcenter. ‘Dit is de kroon op ons harde werken. Het volgen van de Standard 5.2 voor Outsource Service Providers wordt beschouwd als de wereldwijde standaard voor excellentie binnen de contactcenterbranche.’ Met het behalen van deze certificering bewijst het team van Transcom volgens hem een uitstekende klantervaring te leveren, door ervoor te zorgen dat de klantinteracties van het bedrijf aan hoge kwaliteitseisen voldoen.
Naast de contactcenterdivisie in Groningen verkreeg de locatie van de klantcontactspecialist in Rostock (Duitsland) eveneens deze certificering. Lees ook over de ervaringen bij NUON: ‘COPC is ons kompas’.
- outsourcing
- Groningen
- klanttevredenheid
- Transcom
- contactcenter
- Customer Operations Performance Center
- klantinteractie
- klantcontact
- certificering
- COPC