CRM Partners levert real-time klantcontactoplossing
CRM Partners gaat de klantcontactoplossing Live Assist van het Amerikaanse CafeX leveren aan klanten in Europa. Hiervoor zijn beide bedrijven een partnership aangegaan. De oplossing is gebaseerd op het programma Dynamics 365, waarmee bedrijven via apps of website real-time kunnen communiceren met online klanten.
Tot de mogelijkheden om te communiceren op afstand behoren live-chat, co-browsen (meekijken met de klant in de browser), samen formulieren invullen en het delen van bestanden. Online klanten worden direct herkend en bediend, terwijl klantinteracties en engagement-context direct worden opgeslagen in Dynamics 365. Hierdoor kunnen organisaties persoonlijke en intelligente service verlenen over diverse kanalen, problemen sneller oplossen en een boost geven aan online sales, zo stelt het bedrijf. Ook is integratie met diverse bot-platforms mogelijk, waardoor bedrijven met behulp van kunstmatige intelligentie service aan de klant kunnen bieden.
Geïntegreerde oplossing
Volgens de managing director bij CRM Partners Customer Service, Oedse de Boer, zijn de mogelijkheden rondom live service erg populair. ‘Desalniettemin maken bedrijven vaak gebruik van losstaande oplossingen, in plaats van na te denken over één geïntegreerde oplossing die ze in staat stelt om bestaande klantinformatie beter te benutten. We helpen onze klanten al vijf jaar met chatfunctionaliteiten, maar juist uitgebreide mogelijkheden van CafeX en integratie met Microsoft zorgen voor veel nieuwe kansen.’
Foto: de ondertekening van het contract tijdens Microsoft Inspire, het jaarlijkse partnerevent van Microsoft in Washington, Amerika.
- livechat
- Live Assist
- co-browsen
- Dynamics 365
- chatbot
- klantinteractie
- klantcontact
- customer engagement
- CRM Partners
- CafeX
- AI
- kunstmatige intelligentie
- Oedse de Boer