Directiewissel bij Frontline Services
Hans Reuver wordt per 1 september aanstaande de nieuwe directeur van Frontline Services. De huidige directie, Marcel Reuvers en GertJan Coolen, doet een stap terug en gaat zich meer richten op CC4Skype, de contactcenteroplossing voor Skype for Business en Microsoft Teams. ‘Wij wilden dat de nieuwe directeur ervaren en professioneel is en oog voor de klanten en medewerkers heeft.’
Reuver is afkomstig van Teleperformance Benelux, waar hij zijn ervaring uitbreidde op het gebied van digitale transformaties, customer experience en customer journeys. Met zijn brede achtergrond is hij ‘de aangewezen persoon om Frontline nog verder te laten groeien’, zo valt te lezen in het persbericht.
Reacties
Marcel Reuvers geeft aan dat er in het voorbije jaar door verschillende partijen interesse is getoond in Frontline. ‘Voor ons stond en staat centraal dat de service die klanten van ons gewend zijn gecontinueerd zou worden. Wij zijn erg trots op hetgeen wij de afgelopen jaren hebben opgebouwd. De focus op klanttevredenheid, klanten geven ons gemiddeld een 8,4, heeft de basis gelegd voor een gezond en groeiend bedrijf. Wij wilden dat de nieuwe directeur ervaren en professioneel is en oog voor de klanten en medewerkers heeft. Wij hebben een weloverwogen keuze gemaakt en we hebben er alle vertrouwen in dat Hans met zijn brede achtergrond dit geweldig gaat doen.’
Op zijn beurt kijkt Reuver (zie foto onderaan) uit naar zijn nieuwe baan: ‘Als nieuwe algemeen directeur van Frontline ben ik erg enthousiast over het vertrouwen dat mij is gegeven. Het is een prachtig bedrijf met een uitgebreid portfolio en goede gekwalificeerde medewerkers dat geweldige mogelijkheden biedt. Na de kennismakingen met de klanten en partners, richt ik mij de komende tijd op het verder verbeteren van de klanttevredenheid en de groei van de organisatie.’
- software
- koers
- directiewissel
- CC4Skype
- Marcel Reuvers
- Gertjan Coolen
- Frontline
- Hans Reuver
- klantcontact
- Teleperformance Benelux