Lesje hospitality voor medewerkers Jumbo
Avans Hogeschool is de nieuwe partner van Jumbo in kennismanagement. Om medewerkers aan zich te binden en klanten tot fans om te toveren, biedt de supermarktketen vanaf september opleidingen aan waarin foodretail en hospitality een centrale rol spelen.
‘Talentontwikkeling is ontzettend belangrijk voor onze groeiende organisaties, om collega’s aan te trekken en te behouden’, concludeert HR-directeur Alrik Boonstra. Doel is om te investeren in de duurzame ontwikkeling van de medewerkers, waarin een cruciale rol ligt weggelegd voor coaching op competenties en vaardigheden van de medewerkers.
Hospitality meets foodbeleving
De organisatie wil de doorgroei van medewerkers binnen zowel Jumbo als La Place stimuleren. Dit is onderdeel van de nieuwe omnichannelstrategie die de super begin dit jaar aankondigde. De keten stuurt nu op foodbeleving, middels een kruisbestuiving tussen Jumbo en La Place. Het winkelbestand én de medewerkers moeten daarom aansluiten bij de vernieuwde klantbeleving: ‘We zetten zo een beweging van foodretail naar foodbeleving.’
- foodretail
- talentontwikkeling
- coaching
- La Place
- omnichannelstrategie
- medewerkers binden
- hospitality
- Jumbo
- medewerkers
- klantbeleving
- foodbeleving
- Avans Hogeschool
- horeca