QuoteFirst: Martijn van der Zee (Rituals)

QuoteFirst: Martijn van der Zee (Rituals)
  • 30 augustus 2019
  • Redactie

Dagelijks worden we blootgesteld aan een enorme informatiebrij, maar alles tot je nemen is natuurlijk een utopie. Deze krenten uit de pap bevelen we je in ieder geval van harte aan.

  • ‘Je ziet de data wel, maar je voelt de gevolgen te laat. Als een bedrijf groeit, kun je in mijn ogen niet anders dan dit samenwerkingsmodel kantelen.’
     
  • ‘Er is altijd een mate van silovorming. Pas als afdelingen bereid zijn elkaar iets te gunnen, kun je de moeilijkste vorm van samenwerking – op basis van technologie – aangaan.’
     
  • ‘In de data zoeken we steeds naar mensen waarvan de kans groot is dat ze ons interessant vinden. Vervolgens halen we weg wat op dat punt in hun klantreis irrelevant is.’
     
  • ‘In zelfsturende teams geloof ik bijvoorbeeld niet. Het is eerder realistisch: technologisch gezien loop je per definitie achter de feiten aan. Je moet mensen dus vrijspelen, ze laten doen wat goed voelt.’
     
  • ‘We voeren intern heel wat discussies over voice. Eerst de awareness of toch de commercie? Behalve voor een product komen klanten voor een gevoel.’


Het volledige interview met Martijn van der Zee, Digital Director bij Rituals, lees je op Emerce.

comments powered by Disqus