Coolblue speelt in op thuiswerkmarkt
Coolblue heeft gisteren een nieuwe dienst gelanceerd waarbij het bedrijven helpt om thuiswerkplekken te creëren voor hun werknemers. Met de ‘Coolblue Thuiswerkwinkel’ krijgen zij een eigen plek op de site van de retailer om thuiswerkproducten aan medewerkers aan te bieden.
Beeld: Coolblue
De thuiswerkwinkel maakt het mogelijk voor medewerkers zelf hun thuiswerkspullen te bestellen. In het portaal krijgt het bedrijf een afgeschermde omgeving in de eigen huisstijl. Medewerkers kunnen hierop inloggen en hun, door het bedrijf geselecteerde, nieuwe thuiswerkspullen bestellen. Bedrijven kunnen zelf het te besteden budget bepalen voor hun werknemers. Ceo Pieter Zwart: ‘Inmiddels hebben we er al tientallen gebouwd. Onder andere voor ING, Leaseplan, Tony’s Chocolonely en vele anderen.’
Een groot voordeel volgens de retailer is dat medewerkers hun thuiswerkproducten zelf niet hoeven voor te schieten of te declareren. Ook kunnen werknemers gebruik maken van alle diensten die Coolblue heeft. Zoals advies, het ruilen van producten of eventuele reparaties.
Lees ook: Coolblue's Duitse klantenservicedroom
- thuiswerken
- thuiswerkplek
- coolblue
- werkgeverssteun
- retailer
- medewerkerstevredenheid
- medewerkersgericht