Continuum opent hybride opleidingslocatie
Continuum Global Solutions opent begin deze maand een nieuwe vestiging in Eindhoven. De locatie zal onderdak bieden aan agents die door het facilitair contactcenter worden opgeleid om zelfstandig vanuit huis te werken, maar zal ook dienstdoen als ontmoetingsplek.
De nieuwe locatie wordt ingezet op basis van het Continuum Hybrid Model. Sourcing op basis van dit CHM betekent dat de medewerkers de intensieve training & opleiding grotendeels op locatie doorlopen en na een uitgebreide inwerkperiode thuis aan de slag gaan. Daarnaast zal de kantoorlocatie voor deze opgeleide medewerkers een social hub worden waar ze elkaar face-to-face kunnen ontmoeten en coaching & begeleiding zullen ontvangen.
Flexibele hub
Volgens Peter Brouwer, Senior Director, voldoet de nieuwe locatie aan de verhoogde vraag vanuit opdrachtgevers naar kwalitatief hoogwaardige dienstverlening gecombineerd met een flexibele inrichting van de inzet van medewerkers. ‘Hoewel we onze collega’s vanuit de bestaande locaties goed kunnen vinden en aan ons kunnen binden, hebben we gezien de groei behoefte aan een flexibele hub waar we de groei van de organisatie nog beter kunnen vorm geven. Op basis van een gedegen onderzoek hebben we gekozen voor een centrale locatie in Eindhoven welke uitstekend bereikbaar is met openbaar vervoer waar de arbeidsmarkt in de stad zelf maar ook in de wijde omgeving voldoende potentie heeft.’
- Continuum
- klantcontact
- Peter Brouwer
- medewerkersgericht
- customer service
- hybride opleiden
- klantenservice
- onderzoek
- agents
- Eindhoven
- opleiding