Goossens innoveert off- en online customer journey met Bloomreach
Goossens, een omnichannel meubelretailer met 21 winkels in Nederland en internatiolele webshops en winkels in België en Duitsland, gaat Bloomreach Engagement gebruiken om de conversieratio en klantloyaliteit te verhogen.
Of klanten nu online of offline kopen, het doel van Goossens is dat de customer journey naadloos verloopt. ‘Bij Goossens geloven we dat onze meubelen waarde toevoegen aan de plek waar onze klanten kunnen ontspannen. De customer journey om onze meubels op die specifieke plek te krijgen, moet daarom net zo ontspannend zijn’, zegt Fabienne Geraedts, Director (Digital) Commerce. ‘Bloomreach Engagement gaat ons erbij helpen om een sublieme klantervaring te bieden, zodat nog meer klanten gelukkig kunnen leven. We zijn erg enthousiast over hun mogelijkheden voor marketingautomatisering en webpersonalisatie.’
‘Door Corona merken we in Nederland dat organisaties meer investeren in hun offline en online customer experience’ legt Joshua Cantor (GM voor Bloomreach Nederland) uit. “Goossens krijgt nu voor het eerst automatisch inzichten in hoe ze voor een specifieke doelgroep een relevante campagne kunnen ontwerpen, waarna ze hun boodschap direct via kanalen zoals SMS, Whatsapp, e-mail, mobiele apps en hun online omgevingen kunnen verspreiden. Dit zal resulteren in op maat gemaakte (product) ervaringen die aansluiten bij de behoeften het individu.’
- dienstverlening
- klantbeleving
- Bloomreach
- klantervaring
- customer journey
- technologie
- klantgerichtheid
- digitalisering
- customer experience
- Goossens