Nieuw jasje voor Hema-klantenpas
De Hema-klantenpas bestaat vijf jaar en dat geeft aanleiding om de pas in een nieuw jasje te steken. ‘Meer Hema-pas’ wordt ‘Hema-pas’ met nog steeds een aantrekkelijk aanbod van kortingen, gratis producten, limited editions en een gratis tompouce op je verjaardag.
Om dat te vieren start vandaag een uitgebreide campagne met veel extra voordeel voor alle pashouders. Claartje van Meeuwen, loyalty manager Hema: 'Vijf jaar geleden startte de pas en we hebben ondertussen 3,5 miljoen gebruikers in Nederland. Na vijf jaar vonden we het tijd voor een nieuw jasje, waarin we naast de visuele stijl ook voor een gevarieerder aanbod zorgen. Denk aan meer kortingen, gratis producten en het hele jaar door unieke limited editions die we speciaal ontwerpen voor onze fans.'
Tompouce sokken
De grote trekker in de campagne is de Hema-pas pop-upstore in de Westfield Mall te Leidschendam op woensdag 18 mei. De eerste 500 bezoekende pashouders krijgen een paar originele limited tompouce sokken cadeau. Tijdens de campagne kunnen fans naast mooie kortingen ook een gratis hotdog, softijsje of tompouce krijgen. Pashouders krijgen tien procent extra korting op bijna alles en kunnen tegen inlevering van gespaarde punten in het bezit komen van een paar limited edition tompouce sokken of een set grappige wenskaarten.
Relevant voor klant
Hema heeft nog meer ambities met de klantenpas en wil continu relevant zijn voor de klant zodat deze genoeg redenen heeft om mee te doen, de pas te scannen en actief te blijven. Verder kunnen Jumbo-klanten hun gespaarde Jumbo Extra’s punten inwisselen voor Hema kortingsvouchers. De samenwerking tussen de klantenprogramma’s van Jumbo en Hema wordt later dit jaar verder uitgebreid.