2022 CX Global Voices
Onderzoeksbureau Ipsos is weer gestart met CX Global Voices 2022. In dit onderzoek willen ze graag input van CX-professionals en bouwen hiermee voort op de inzichten die vorig jaar zijn verzameld.
Doe mee aan de enquete en geef uw mening over:
- De huidige stand van zaken
- Uitdagingen, prioriteiten en voorspellingen
- Andere onderwerpen om te ontdekken waar de CX-kansen liggen
Het duurt ongeveer 7-10 minuten om de enquête in te vullen en u krijgt toegang tot de bevindingen. Hiermee kunt u zien hoe uw mening zich verhoudt tot uw peers en hoe de organisatie het doet.
Klik hier om de enquête te starten
Vorig jaar ontdekte Ipsos een verhaal met twee kanten: veranderend klantgedrag in combinatie met een moeilijke markt betekent uiteindelijk dat CX-teams meer moeten doen met minder. Ondertussen neemt het profiel van CX toe: customer experience wordt binnen bedrijven erkend als essentieel om beter te presteren dan de concurrenten en CX-verbeteringen correleren met bedrijfsprestaties.
Bekijk de webinar over de resultaten van vorig jaar - klik hier.