Recordwinst voor CX-transformaties
De Sabio Group is specialist op het gebied van digitale CX-transformaties heeft een goed jaar achter de rug. De winst van de onderneming over 2021 steeg met 43 procent tot 54,5 miljoen op een omzet van 152,5 miljoen pond.
Operationeel heeft Sabio met succes de uitdagingen van de Covid-19 pandemie het hoofd geboden om voort te bouwen op de CX-strategieën voor werken op afstand en digitale transformatie.
'Ondanks de uitdagingen die gepaard gingen met de pandemie, zijn de positie en propositie van Sabio in de markt sterker geworden', stelt CEO Jonathan Gale (foto). 'Onze klanten moesten zich immers aanpassen naar meer werken op afstand werken en andere digitale transformatie projecten. Hierdoor werden hun klantervaringsstrategieën ook belangrijker om te voldoen aan de veranderende behoeften van klanten en de overstap naar digitale kanalen met ondersteuning van artificial intelligence (AI).'
Sabio lanceerde afgelopen jaar ook officieel haar nieuwe visuele identiteit, welke moet zorgen voor meer duidelijkheid over het product- en dienstenaanbod.