Gecentreerde belangenbehartiging in België
Vanaf 2023 slaan Customer Experience Forum en Customer Contact in België de handen ineen en worden samen één belangenvereniging. In totaal verenigt de nieuwe organisatie meer dan 100 bedrijven en duizenden medewerkers.
Samen vormen de twee organisaties één expertisehub, opleidingscentrum, lobbykring én ontmoetingsplaats voor alle professionals uit de klantcontactsector bij onze zuiderburen. Tijdens de nieuwjaarsreceptie van Customer Contact maakten beide partijen de fusie wereldkundig.
De ontwikkelingen in klantcontact gaan steeds sneller en nieuwe technologieën bepalen meer en meer het vak en de kwaliteit van service. Tegelijkertijd neemt het belang van klantcontact voor bedrijven toe.
Samen kunnen de twee organisaties beter inspelen op actuele gebeurtenissen en hopen het samen op een meer efficiënte manier te doen, wat ook meer tractie geeft in het umfeld. Beide clubs kunnen beter van elkaar leren en inspiratie halen uit gezamenlijke best practices.
Samen verwachten ze nog sterker te staan om het imago van de sector en het werken in klantcontact te blijven verbeteren en waar nodig onder de aandacht te brengen van politiek en media.