Inzicht voor een meer empathische klantervaring
Contentsquare, leider in digital experience analytics, maakt verschillende nieuwe producten en uitbreidingen voor zijn analyseplatform bekend als onderdeel van de Summer Release ’23.
Omdat één op de drie online ervaringen gebruikers nog steeds frustreert, is het AI-gedreven platform van Contentsquare ontworpen om bedrijven te helpen betere ervaringen te bieden op zowel het web als in apps.
Met de nieuwste release voegt Contentsquare geavanceerde mobiele analysemogelijkheden toe. Zo biedt het uitgebreide monitoring van gebruikerservaringen en toont welke kansen er zijn om de prestaties te optimaliseren, klantreizen te verbeteren en de gebruikstijd en conversie te verhogen.
Tweederde van het verkeer vindt plaats op mobiele apparaten terwijl klantreizen met meer interactie leiden tot betere resultaten. ‘Zelfs met de economische uitdagingen is klantervaring een topprioriteit gebleven voor veel managers’, stelt David Wallace van IDC. ‘Betere inzichten in het volledige digitale klanttraject stellen bedrijven in staat om meer empathische ervaringen te leveren die het vertrouwen en de loyaliteit van de klant vergroten.’