Teleperformance maakt debuut op G-Summit
Vorige week debuteerde Teleperformance als Global Platinum Partner op het Genesys G-Summit 2023 waar de aanwezigheid in het teken stond van 'Adapt to master the future'.
De titel Genesys Global Platinum Partner benadrukt niet alleen de toewijding van Teleperformance om aan specifieke behoeften van klanten te voldoen, maar opent ook de deur naar wereldwijde consultancy en levering en integratie van Genesys-oplossingen. Als Platinum Partner betekende de aanwezigheid van Teleperformance niet alleen een hoogtepunt in het succes van het bedrijf, maar ook de intrede van een nieuwe markt van system integrators.
Expertise
Met de strategische overname van Majorel heeft Teleperformance haar expertise verder uitgebreid door Majorel X aan haar portfolio toe te voegen. Onder Majorel X, bundelt Teleperformance de middelen en expertise van drie eerder overgenomen bedrijven door Majorel: Junokai, IST Networks en Findasense. Deze integratie versterkt de mogelijkheden van Teleperformance om end-to-end oplossingen te bieden aan klanten, met innovatie en klantgerichtheid als kernwaarden.
Gesteund door meer dan 300 CX tech-experts en consultants, beschikt Teleperformance nu over value added services op een wereldwijde schaal. Teleperformance heeft een divers dedicated team van meer dan 650 consultants, dataliefhebbers, techfanaten, creatieve genieën en operationele experts. Zij zijn verenigd door een gemeenschappelijk doel: de grenzen van klantbeleving (CX) en medewerkers beleving (EX) verleggen.
Klantbetrokkenheid
'We zetten betekenisvolle stappen om te groeien als gewaardeerde Platinum Reseller van Genesys. Onze Digital CX-services maakten een veelbelovend debuut, mede dankzij de acquisitie van Majorel X en ons toegewijde CX-team', vertelt Paul Joustra, svp Transformation & Global Head of Innovation bij Teleperformance. 'We geloven sterk dat Genesys één van 's werelds toonaangevende platforms voor klantbetrokkenheid is en met die reden hebben wij geïnvesteerd in het bereiken van de Global Platinum Partner-status. Deze status betekent dat wij klaarstaan om te raadplegen, te leveren, te integreren, aan te passen en dus elke stap van de CX Digital Transformation te verrijken.'
De aanwezigheid op het Genesys-event symboliseert een belofte van Teleperformance aan haar klanten voor een betere en meer geïntegreerde klantenservice in de toekomst. Teleperformance is vastbesloten om deze belofte waar te maken en de toekomst van klantenservice ziet er veelbelovend uit met deze nieuw bereikte status als Genesys Global Platinum Partner, versterkt door de integratie van Majorel X.
Op de foto van links naar rechts: Marieke Wouters (Business Development Director TP Benelux & Suriname), Floris Mutsaerts (Virtual Accountmanager TP Benelux & Suriname) en Rene van Horick (IT Service Delivery Director TP Benelux & Suriname).