Kwaliteit in Groningen: LAVG, RDW en Bos Incasso opnieuw gecertificeerd
Op dinsdag 5 maart toog KSF-directeur Roel Masselink naar Groningen om aan LAVG en Bos Incasso hun welverdiende certificaten voor de ISO 18295.
Hoe zorg je voor excellent klantcontact? De eerste stap om tot de certificering te komen is het invullen van de zelfevaluatie. Hiermee kun je ook jouw klantcontactorganisatie op een hoger peil brengen. uit te reiken. 'Het uitreiken van een ISO-certificaat is telkens een bijzondere mijlpaal. Niet alleen voor het team en de organisatie, maar ook voor de sector als geheel. Zo laten we zien dat we samen continue willen werken aan excellent klantcontact', vertelt de KSF-directeur.
Voor LAVG – de Landelijke Associatie van Gerechtsdeurwaarders – is de ISO-certificering een belangrijk instrument om aan opdrachtgevers te laten zien dat LAVG serieus werk maakt van de kwaliteit van klantcontact. 'Het ISO-certificaat onderscheidt ons in de markt en is voor ons en ons team een blijvende aanmoediging om – ondanks de vaak precaire aard van ons werkt – klanten een positieve klantervaring te geven', zegt algemeen directeur Henk Bos, bij de uitreiking van het certificaat.
Ook voor Bos Incasso helpt het ISO-certificaat om onderscheidend te zijn in de markt. Directeur-eigenaar Maurits Colly van Bos Incasso: 'Wij willen aantoonbare kwaliteit leveren. Het ISO-certificaat is bij ons ook vervlochten met de opleiding en training van onze medewerkers, die wij ook allemaal laten opgaan voor het KSF Branchecertificaat.'
Meer informatie over de ISO-certificering en het (voor KSF-leden gratis) begeleidingstraject.