Servicehub voor beter klantcontact en groei
Het softwareplatform gericht op groeiende bedrijven, Hubspot, introduceert drie nieuwe hubs: de commerce, content en service hub. De release bevat meer dan honderd updates en is gericht op het faciliteren van bedrijven in een snel veranderende markt.
De service hub is een kernonderdeel van deze update en brengt support en klantsucces samen in één geïntegreerde oplossing. Het is ontworpen om klantenserviceprofessionals te voorzien van de nodige tools om uitstekende klantenservice te bieden.
Belangrijke faciliteiten zijn een helpdesk workspace die belangrijke klantinformatie centraliseert en een klantsucces workspace voor bruikbare inzichten en aanpasbare klantsegmenten. De hub maakt gebruik van AI-gedreven tools zoals een chatbot, real-time aanbevelingen voor antwoorden en gesprekssamenvattingen om 24/7 ondersteuning te bieden en de klantenservice te verbeteren.
Jennifer Cummings, senior director customer engagement bij Kaplan benadrukt het voordeel van deze integratie. 'Met service hub hebben onze medewerkers een volledig overzicht van het klanttraject, waardoor onze teams snel en effectief kunnen reageren op klantbehoeften.'
Met de lancering bevestigt HubSpot de toewijding aan het ondersteunen van bedrijven door middel van krachtige, geïntegreerde oplossingen die inspelen op de dynamische behoeften van de hedendaagse markt.