Topdanmark verbetert klantcontact met implementatie WFM Buddy
Verzekeringsmaatschappij Topdanmark heeft samen met Sabio Group een belangrijke stap gezet met WFM Buddy, een geavanceerde workforce management-applicatie. Deze is gericht op het stroomlijnen en verbeteren van de werknemerservaring binnen het contactcenter.
Het Deense bedrijf werkte nauw samen met de Workforce Management-specialisten van Sabio om WFM Buddy naadloos te integreren met hun bestaande Genesys-contactcenterinfrastructuur. Deze samenwerking heeft niet alleen de operationele efficiëntie verhoogd, maar biedt ook nieuwe tools voor contactcentermedewerkers om hun werkdag te optimaliseren. Met de introductie van WFM Buddy profiteren Topdanmark-medewerkers van diverse nieuwe functionaliteiten.
Volgens Tore Fedders, Customer Excellence Manager bij Topdanmark, heeft de implementatie van WFM Buddy al geleid tot verbeteringen in efficiëntie en medewerkerstevredenheid. 'WFM Buddy vertegenwoordigt een significante sprong voorwaarts in hoe we ons personeelsbestand beheren. De functies van de app zijn al goed ontvangen door onze teams in diverse afdelingen. We zien nu al positieve effecten op de kwaliteit van ons klantcontact.'
'Ons team van WFM- en Genesys-specialisten heeft onvermoeibaar gewerkt om een naadloze integratie tussen Genesys en WFM Buddy te garanderen', vertelt Nicolai Ginge, Country Manager voor Sabio Nordics. 'Dat we het systeem in minder dan twee weken operationeel hadden, getuigt van onze expertise en de kracht van onze samenwerking met Topdanmark en WFM Buddy.'