Klarna en Zalando versterken klantbeleving met 'Betaal in 3'-optie
Het Zweedse betaalbedrijf Klarna heeft de ‘Betaal in 3’-optie gelanceerd voor Zalando-shoppers in Nederland. Voor klanten biedt deze service niet alleen flexibiliteit, maar ook gemak zonder extra kosten of vooruitbetaling.
Deze rentevrije betalingsmogelijkheid, waarmee aankopen in drie termijnen kunnen worden betaald, is eveneens beschikbaar gemaakt in Duitsland, Oostenrijk, Polen en Denemarken. De uitbreiding bouwt voort op het succes in markten zoals Frankrijk, Italië en Spanje. Volgens Klarna Head of Europe Nicole Defren is deze samenwerking een voorbeeld van hoe Klarna innovatieve betaaloplossingen schaalbaar maakt in meerdere regio’s.
Zalando, met meer dan 50 miljoen actieve klanten in 25 markten, ziet de uitbreiding als een manier om hun winkelervaring verder te verbeteren. Kai-Uwe Mokros, Managing Director bij Zalando Payments, benadrukt het belang van flexibiliteit en bewust spenderen: ‘Deze samenwerking vergroot de betalingsflexibiliteit van onze klanten en stelt hen in staat om een oplossing te kiezen die het beste past bij hun individuele behoeften en voorkeuren.’