Worktobee bemant klantenservice Sail 2025

Worktobee bemant klantenservice Sail 2025
  • 23 juni 2025
  • Kel Koenen

Worktobee verzorgt de customer service en webcare tijdens het nautische megaspektakel Sail 2025. In vijf dagen worden ruim 2,3 miljoen bezoekers verwacht.

Recruitmentspecialist Worktobee is partner geworden van Sail 2025 en neemt de volledige staffing van de customer service en webcare op zich. ‘We zijn ontzettend trots dat we mogen bijdragen aan één van de grootste en meest indrukwekkende nautische evenementen van de wereld’, meldt Dirk Jan Hildebrand van het bedrijf op LinkedIn.

Sail 2025 vindt plaats van 20 tot en met 24 augustus in Amsterdam. In deze periode verwacht de organisatie ruim 2,3 miljoen bezoekers. Die zullen onder meer via digitale kanalen zoals chat en social media in contact staan met het serviceteam van Worktobee.

Het team van Worktobee zal zowel voorafgaand aan als tijdens het evenement worden ingezet. Volgens het bureau is deze opdracht ‘wederom een bevestiging dat je het werven van Customer Service-kandidaten heel goed aan ons kunt overlaten.’

Hildebrand spreekt van een ‘signature project’, waarmee het opnieuw zijn stempel drukt op een groot event. ‘Met volle energie en enthousiasme kijken we uit naar dit unieke evenement, waar traditie, innovatie en beleving samenkomen. Worktobee is aan boord!’

comments powered by Disqus