Transcom opnieuw benoemd tot CX-leider door ISG

Transcom opnieuw erkend als CX-leider door ISG
  • 31 oktober 2025
  • Kel Koenen

Transcom is voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot Leader in het nieuwste ISG Provider Lens®-rapport voor Customer Experience Services. Daarmee bevestigt de wereldwijde CX-dienstverlener opnieuw zijn positie als betrouwbare partner die grootschalige, hoogwaardige klantbelevingen weet te realiseren.

Het rapport van marktonderzoeker ISG beoordeelt wereldwijd de toonaangevende aanbieders op hun vermogen om AI, automatisering en geavanceerde data-analyse in te zetten om klant- en medewerkerservaringen te verbeteren. Transcom werd onderscheiden in drie categorieën: Digital Operations, Intelligent Agent Experience en Intelligent CX (AI & Analytics).

‘Deze erkenning onderstreept de meetbare impact van onze investeringen in digitale en AI-technologieën', stelt Brian Johnson, president en CEO van Transcom. 'Dankzij onze branchekennis en strategische samenwerkingen blijven we de grenzen van klantbeleving verleggen en toont deze vijfde opeenvolgende erkenning de kracht van onze langetermijnvisie.'

Ook Namratha Dharshan, Chief Business Leader bij ISG India Research, roemt de continuïteit van Transcom’s prestaties: ‘Dat Transcom jaar na jaar als leider wordt aangemerkt, laat zien hoe wendbaarheid en innovatie hand in hand gaan. De organisatie combineert digitale transformatie met operationele excellentie, wat leidt tot concrete businessresultaten op schaal.’

Het rapport noemt verder Transcom’s vermogen om technologiegedreven oplossingen te leveren die klantcontactcentra helpen slimmer, persoonlijker en efficiënter te opereren – zonder concessies aan kwaliteit of medewerkerservaring.

comments powered by Disqus