Emirates en BT trekken samen op
Luchtvaartmaatschappij Emirates blijft trouw aan BT. In navolging van de samenwerking die in 2009 is gestart levert de internationale klantcontactspecialist ook de komende zes jaar wereldwijd contactcenterdiensten aan Emirates.
Het contactcenter van de luchtvaartmaatschappij biedt klanten ondersteuning in 48 landen, en verwerkt gemiddeld 35.000 telefoongesprekken en 6.000 e-mails per dag. Als onderdeel van deze nieuwe overeenkomst zal BT de bestaande infrastructuur upgraden, gebruikmakend van de nieuwste contactcentertechnologie (o.a. webchat en SIP), zodat agents van Emirates internationaal naadloos, via verschillende kanalen, met klanten kunnen communiceren.
Gary Chapman, president Emirates Group Services, heeft een groot vertrouwen in zijn zakelijke partner. ‘De kracht van Emirates ligt in het bieden van consistente, memorabele klantenservice. Door te investeren in progressieve technologie stellen we onze contactcenterteams in staat om de klantbeleving naar een hoger niveau te tillen en tegelijkertijd meer efficiënt te werk te gaan. Gezien onze goede samenwerking en ervaringen met BT zijn we ervan overtuigd dat deze nieuwe supportovereenkomst de juiste keuze is.’ Globaal beschikt de luchtvaartmaatschappij over zeven contactcenters: Boedapest, Dubai, Guangzhou, Manchester, Melbourne, Mumbai en New York. De ruim 2.200 agents die op de diverse locaties werken helpen klanten in negentien verschillende talen.