Gamma start live chatservice Datvraagik.nl
Gamma heeft de website Datvraagik.nl gelanceerd voor het beantwoorden van klusgerelateerde vragen van consumenten. Gecertificeerde werknemers van de bouwmarkt bedienen de live chat. Zij doen dit tot en met 16 augustus, oftewel gedurende de ‘bouwvak’.
Met de digitale klusservice, naar eigen zeggen een landelijke primeur, stelt Gamma zijn kennis beschikbaar voor thuisblijvers die snel een antwoord op hun klusvraag nodig hebben. Het bouwbedrijf zegt hiermee in te spelen op de trend ‘Instant Gratification’; als een consument een muur verft en tegen een probleem aanloopt, wil hij niet op Google hoeven zoeken, naar de bouwmarkt moeten rijden of wachten op een e-mail hierover. Hij wil direct een antwoord, van een vakkundige medewerker welteverstaan.
Meedenken
‘Klusvragen stellen in onze bouwmarkten kon altijd al, maar het is nieuw binnen de doe-het-zelfbranche om dat via de chat aan één van de geselecteerde Gamma-klusadviseurs te doen’, zegt Alex Phaff, communicatiemanager van de betreffende bouwmarkt. ‘Een nieuwe vorm van dienstverlening van Gamma tijdens de belangrijkste klusperiode – traditioneel de bouwvakvakantie – voor op de momenten dat de consument voor een probleem komt te staan. Juist dan kan de klusser er van op aan dat we met hem meedenken. Dat is waar Gamma voor staat.’
De live chat optie is via de website bereikbaar op mobiel, tablet en desktop.
- klusadvies
- primeur
- Datvraagik.nl
- klantcontact
- hulp op afstand
- Gamma
- dienstverlening
- live chat
- klantenservice
- bouwmarkt