Preview Plantronics Team Trophy 2016
De eerste contactcenterteams hebben zich aangemeld voor deelname aan de Plantronics Team Trophy 2016. Zij gaan de handen uit de mouwen steken voor KWF Kankerbestrijding, het goede doel van dit jaar. Deelnemers Paul van den Born, client manager Call-IT, en Mandy Bouman, marketing & salesmedewerker VANAD Group, blikken vooruit.
Waarom doet jouw organisatie hieraan mee?
Van den Born: ‘Jarenlang doen wij al met veel plezier mee. Een wedstrijd waarbij maar eigenlijk één winnaar is, namelijk het goede doel. Het belangeloos inzetten voor goede doelen wordt binnen Call-IT volop gesteund door zowel directie als medewerkers.’
Bouman: ‘Onze positionering als The Human Engagement Company zegt eigenlijk alles. De mens staat bij onze organisatie centraal: klant, partner, medewerker, in welke hoedanigheid dan ook. KWF is in onze optiek een organisatie die past binnen ons doel om mensen te ondersteunen. Niet alleen mensen met levensbedreigende ziektes, maar ook de mensen om hen heen. En vooral ook aandacht voor preventie. Onderzoek is en blijft hard nodig.’
Wat verwacht je van de komende PTT-editie?
Van den Born: ‘Wij verwachten een spannende competitie, met veel enthousiasme en plezier waarmee we een geweldig goed doel kunnen ondersteunen. Uiteraard gaan we ons uiterste best doen om als winnaar uit de bus te komen, echter staat het initiatief centraal!’
Bouman: ‘Dat we de expertise van VANAD als het gaat om customer engagement tentoon kunnen spreiden. Laten zien dat we met onze menselijke interactie een goed resultaat kunnen neerzetten en ons steentje kunnen bijdragen.’
Wat verstaat jouw organisatie onder maatschappelijk verantwoord ondernemen?
Van den Born: ‘Call-IT wil zich onderscheiden als dé werkgever waar de ontwikkeling en ontplooiing van alle mensen centraal staat. Met ‘alle mensen’ bedoelen wij – naast onze interne en externe medewerkers – ook degenen die om welke reden dan ook een (grotere) afstand tot de arbeidsmarkt hebben. Zoals gehandicapten of mensen met een uitkering. Wij willen ons extra voor hen inzetten en ze (weer) mee laten doen in de maatschappij.’
Bouman: ‘Human engagement ís MVO. Natuurlijk zijn we een commerciële onderneming die winst moet maken. Echter delen we graag iets van ons succes. Niet alleen met onze medewerkers, maar eveneens met de samenleving om VANAD heen. Mensen die een steuntje in de rug nodig hebben.’
De belperiode heeft plaats in de laatste twee weken van deze maand. Tijdens het CustomerFirst Gala op donderdag 21 april wordt duidelijk welk bedrag is opgehaald voor KWF Kankerbestrijding. Lees hier meer over het vernieuwde concept van Plantronics Team Trophy.
- contactcenters
- goed doel
- CustomerFirst Gala
- VANAD
- belteams
- Call-IT
- maatschappelijk verantwoord ondernemen
- KWF Kankerbestrijding
- Plantronics Team Trophy
- werven
- PTT