Klantfeedback omzetten naar datavisualisatie
Mopinion biedt sinds kort nieuwe klantfeedback reportingsoftware voor website en apps aan. Het systeem stelt gebruikers in staat zelf hun eigen feedback formulieren te creeren en dashboards op te zetten waarin feedback uit diverse bronnen kan worden omgezet naar datavisualisaties en real-time analyses.
‘Tegenwoordig leggen vrijwel alle feedbacktools de focus op het verzamelen van klantfeedback. Deze tools bieden de gebruiker te weinig mogelijkheden om belangrijke analyses te doen. Zo blijft feedback oppervlakkige data en is het geen informatie waar je als bedrijf iets mee kunt’, meent Udesh Jadnanansing, mede-oprichter en managing partner bij Mopinion. De expert in online klantfeedback gelooft dat het voor iedere snelgroeiende en proactieve online business van levensbelang is zich aan te passen op de specifieke behoeften van de klant. ‘Dit biedt namelijk mogelijkheden om te kunnen groeien als bedrijf’, aldus Jadnanansing. De nieuwe tools zijn eveneens voorzien van toepassingen op gebied van tekst- en sentimentanalyse.
De nieuwe software is mede het gevolg van een kapitaalinjectie die het bedrijf eerder dit jaar ontving.